.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
به دام افتادن یک خانواده توزیع کننده موادمخدر

فرمانده انتظامي گلوگاه گفت: با تلاش پليس انتظامي و اطلاعات شهرستان گلوگاه، خانواده‌اي كه اقدام به توزيع مواد مخدر در سطح وسيع مي‌كردند به دام پليس گلوگاه افتادند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومي فرماندهي انتظامي اين شهرستان، علي خسروي از دستگيري يك باند توزيع مواد مخدر متشكل از اعضاي چهار نفره يك خانواده در روستاي ولماز و گلوگاه خبر داد.
وي تشريح كرد: خانم ف ـ چ و همسرش م ـ ج اهل و ساكن تهران به همراه دو فرزند خردسالشان در سطح وسيع و به‌ صورت كلي اقدام به فروش مواد مخدر مي‌كردند كه پس از رسيدن به شهرستان گلوگاه قصد داشتند به منزل يكي از آشنايان خود در روستاي ولمازو بروند.
وي خاطرنشان كرد: از آنجا كه پليس اطلاعات گلوگاه در جريان مشخصات اين افراد بود، نيمه شب گذشته در مسير اصلي و در ورودي روستاي ولماز و آنها را شناسايي و نامبردگان پا به فرار گذاشتند كه پس از عمليات تعقيب و گريز كوتاهي، پليس شهرستان موفق به دستگيري آنها شد.
خسروي اظهار داشت: اين زن و شوهر در بازجويي‌هاي اوليه خود به فروش كلي ترياك در سطح شهرستان‌هاي مختلف كشور اعتراف و دليل آمدنشان به گلوگاه را هم ديدار از يكي از خويشاوندان خود در روستاي ياد شده و فروش مواد در اين شهرستان اعلام كردند.
به گفته اين مسئول انتظامي از نامبردگان يك دستگاه پژوي 206، دو دستگاه گوشي تلفن همراه، چهار كيلو و 400 گرم ترياك به همراه آلات استعمال، ترازوي ديجيتال و 400 هزار تومان وجه نقد كشف و ضبط شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.073 seconds.